fredag 27 november 2009

Trevlig polsk snubbe?

nä han va från Litauen:)

Idag har jag spenderat hela min dag med att fixa allt vatten på en hytta 1000m åvanför havet med världens brantaste och halaste väg till.
Har även visat en drakflygare vägen upp till toppen:)

På den här hyttan jag håller på med nu så jobbar det en man på 37 år från litauen.
Mycket trevlig karl. Så han och jag har pratat väldigt mycket om allt från att jobba i norge till skillnaderna på alla världens länder.( på väldigt knackig engelska från bådas sida)
Han bor i stugan medans han renoverar den åt en kund.Och imorgon kommer några kompisar till han och hjälper han att snickar lite och på kvällen ska dom dricka sprit.
Han frågade om jag ville festa med dom men jag tror inte jag orkar om jag ska vara ärlig.
Sen är det ju mitt ute i ingenstans och jag tänker inte gå hem:)

Nu ska jag duscha,dricka kaffe och titta på nån film.

Hade

//H.V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar