tisdag 17 augusti 2010

Massa bilder på massa som har hänt!

Renässansen är här!
Målarbasen lovade två målare på måndag morgon men istället fick jag fyra.
Nu händer det grejer.



Trappen med grundmålad panel.



Mitt sovrum med mina två små älskade.



Samma som ovan fast ändå inte.



Taket i mitt sovrum.



Badrumstaket spacklat.
Så snart kan jag göra helt klart där.


Sista bröstpanelbiten uppe.



Panelen i köket är färdigmålad.
Klimpen på språng med pappas omelätt:)


Lite rör i tvättstugan. Blir klar där imorgon
och då är det bara att vänta in mälarenergi
och radiator så växlaren och golvvärmen blir klar med.


Tvättbänken uppe och betsad.
Två lager lack, en ho och en blandare på det där.
(Blir klar med det imorgon)
Nu vänder det:)
P.S I Love You D.S
//H.V








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar