fredag 7 augusti 2009

Ny dag samma gammla hushelvete!

Har precis lämnat lillfjärten hos min föredetta bättre hälft och storpluppen på dagis.
Storpluppen trivs lite för bra på dagis tror jag hehe.
Vill inte gå hem och puttar ut en när man lämnar henne:)
Nu ska jag snart ta på mig mina kära blåbyxor och fixa klart det förbannade golvet.
Måste bli klar idag med det annars bryter jag ihop.



Kommer en uppdatering senare med bilder och hela helvetet.



Så! Då va undergolvet på plats då med inspektionslucka och hela helvetet.
Har en del städning kvar och har precis slängt in en provtvätt i mya tvättstugan.
Jag är så huslig att jag blir rädd.
Nu återstår "BARA" att fixa klart interiören i den första hallen.
Får åtgärda den andra hallen när jag river ut köket sen.
Nä nu är det dags att slita fram dammsugaren och städa lite.

Puss o kram


Ps slänger upp en bild på tvättstugan med (lite småfix kvar men "SNART" klart ds.

//H.V










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar