tisdag 11 augusti 2009

TRÖÖÖÖÖÖT! (Även på mig själv)

Lill klimpen ville gå upp 05:15 typ i morse så idag är jag lite trött.
Men tack "M" för hjälpen:)
Idag ska jag ha mina barn till typ 15:00 sen måsta jag få nått gjort.
Tror att jag ska försöka göra klart tvättstugan helt.

Lite personligt som ni alla mina tusentals besökare gärna vill veta.
Vill klippa mig.
Jag ser ut som ett grott troll hehe

Det står imellan att raka av skiten eller klippa nått som jag tycker passar bra men en förändring är ett måste på en gång.
Om jag viste hur man gjorde så skulle jag lägga upp en omröstningspryl så ni hade kunnat rösta men tyvär så ser jag bara ut som en datanörd.
Skriv en komentar vetja!

Har även börjat göra situps och armhävningar innan jag går och lägger mig.
Gym får bli i ett senare skede.
Ska även börja ut och springa har jag tänkt.
Har inte varit så här ur form någonsin vad jag kan komma ihåg.
Måste även skaffa en ryggrad och ett par bollar.



Kanske uppdaterar om jag får tummen ur.
Kanske till och med lägger upp lite bilder om jag nu hittar nått fint att lägga upp.
Men med tanke på hur det ser ut här så vette fan.

Tänkte även tipsa om musik här när jag känner för det.
Med tanke på att folk där ute inte har nån koll på vad som är bra så lär jag ju hjälpa dom på traven.

Dagens tips blir Johnossi - Man must dance.
Är man glad blir man gladare och är man bitter så kanske man gör nått åt det om man lyssnar på denna.
Musik är för mig mycket känslor så för mig funkar det.
Musik har räddat mig många gånger. PROVA!!!!

Blir ingen kotlett frilla iaf:)
Tror jag kör på och blir skinbula.
Har även målat två fönster idag och ska väll hänga tvätt.

Hörs då!

Ps Mitt bäst före datum har inte gått ut änn men smöret har det såg jag imorse ds.

//H.V

1 kommentar: